Saturday, August 19, 2017

SERII PE CARE SUNT SIGURA CA NU O SA LE MAI TERMIN

Am vazut "tag-ul" acesta foarte des pe Youtube si m-am gandit ca ar fi o idee buna si pentru blog. Asa ca am stat si m-am gandit la toate seriile incepute de mine, si am ales cateva de care sunt sigura ca nu o sa ma mai reapuc. Lista este urmatoarea: 

1. Casa Noptii de de P. C. Cast, Kristin Cast


Am citit primele 8 volume acum cativa ani, imi aduc aminte ca mi-au placut la acea vreme, dar acum cand ma gandesc la aceasta serie nu imi trezeste nici un pic de interes si cu siguranta nu o sa imi pierd timpul cu restul de patru sau cinci carti care au mai ramans. 

2. Cronicile Casterilor de Kami Garcia & Margaret Stohl


Din aceasta serie am cumparat cele doua volume aparute la Editura RAO, le-am citit si am fost profund dezamagita. Ideea ar fi putut avea potential dar modul in care este scrisa si intorsatura pe care a luat-o povestea a lasat de dorit. Mai mult ca sigur nu o sa cumpar volumul trei, daca va mai aparea. 

3.  Outlander de Diana Gabaldon


Am citit primul volum atunci cand am aflat ca o sa se faca si un serial. Outlander mi-a placut foarte mult, este o idee originala care m-a captivat, singurul lucru care m-a facut sa ma opresc la primul volum a fost un spoiler citit pe facebook. Probabil aceasta este singura serie din lista la care o sa mai dau o sansa la un moment dat (cred). 

4. Divergent de Veronica Roth


Si de aceasta data tot un spoiler este vinovat. Acest spoiler a fost atat de mare si atat de tragic incat mi-a venit chiar sa arunc cartile pe geam,ca sa nu le mai vad in veci. Cei care au citit aceasta trilogie stiu despre ce vorbesc. NEXT!

5.  Jurnalele Vampirilor de L.J Smith

Dezamagitor! Este pentru prima data cand pot sa spun: FILMUL BATE CARTEA, si cred ca am spus tot. 


6. Delirium de Lauren Oliver


Am ajuns pe la jumatatea volumului doi si nu am nici o dorinta sa merg mai departe. 

7.  Legaminte de Ally Condie


La aceasta trilogie mi-am dat seama ca sunt satula pana peste cap de triunghiuri amoroase si distopii, asa ca m-am oprit dupa primul volum. 

8.  Lupii din Mercy  Falls de  Maggie Stiefvater


Imi place sa cred ca acesta este singurul volum din aceasta trilogie. A fost atat de bun incat imi vine sa ma duc sa o iau din raft si sa o imbratisez. In schimb volumul doi ma lasa rece iar de trei nici nu vreau sa stiu. 

9. Legenda de Marie Lu


Nu am resit in nici un fel sa ma atasez de personaje iar actiunea mi s-a parut seaca. Personal cred ca este o serie mult prea slaba care a primit prea multa atentie. 

10.  Girl Online de Zoe Sugg


Girl online este genul de roman dragut de citit vara. Mi-a placut acest prim volum, am fost multumita cu finalul si nu prea vad rostul urmatoarelor doua carti. Daca as fi avut 16 ani probabil as fi fost nerabadoare sa le citesc, dar acum nu prea. 

Asadar, acestea sunt cele 10 serii de carti pe care nu le voi termina. Sper ca nu am ofensat pe nimeni scriind acest post, mai ales daca unele dintre aceste carti sunt seriile preferate de voi. Este opinia mea si sunt sigura ca nu o sa ma razgandesc. Exista zeci de alte serii de carti pe care eu le ador iar alti oameni nu.  Voi aveti o serie sau serii pe care nu o sa le terminati? 

Follow on Bloglovin

1 comment:

ADINA said...

Seria After mi se pare putin cam exagerată.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori